תחומי התמחות

ניהול השכרות ו- TI

שופרסל נדל"ן מספקת ללקוחותיה, שוכרי הנכסים, מעטפת שירותים מלאה ומקיפה - ולמעשה מקנה להם שקט נפשי לכל אורך תקופת ההתקשרות.

בין השאר אמונה שופרסל נדל"ן על איתור שוכרים פוטנציאליים, ניהול מו"מ, טיפול משפטי וחתימה על הסכמים, TI, גביית דמי שכירות וניהול ערבויות, גביית דמי תחזוקה וניהול, טיפול בהיבטים ביטוחיים והנהלת חשבונות. כמו כן, לאורך כל תקופת השכירות שופרסל נדל"ן שומרת על קשר רציף עם השוכרים, מתאימה להם את הנכסים ודואגת לתחזוקה ולשיפוץ של הנכסים על פי הצורך.

השבחת נכסים וקידום תב"עות

שופרסל נדל"ן בעלת ידע רב וניסיון עשיר בתחום השבחת נכסים וקידום תב"עות והיתרים, הן במישור הפיזי והן במישור התכנוני. החברה מנהלת את תהליכי ההשבחה מתחילתם עד סופם, לרבות בדיקות תכנוניות ובדיקות פוטנציאל לנכסים, בדיקות היתכנות (כדאיות כלכלית ושיווקית), עריכת שומות, סקרים ומחקרי שוק, שיפוץ הנכסים ועיצובם, הקמת נכסים מהשלב הראשוני עד לשלב האכלוס ועוד.

הודות לתהליכים אלו שופרסל נדל"ן משפרת את הנכסים שבבעלותה ומעלה את ערכם. תחום התמחות זה הולך ותופס תאוצה, וכיום מקדמת החברה תב"עות והיתרים ברבים מנכסיה בכל רחבי הארץ.

ניהול הקמה

שופרסל נדל"ן מקדמת תכנון, הקמה וביצוע של פרויקטים שונים ברחבי הארץ הכוללים בין היתר מבני מסחר ומשרדים. החברה מתמחה בתכנון פרויקטי בנייה חדשה החל משלב התב"ע ועד לשלב קבלת היתרים וביצוע, כן מתמחה החברה בשדרוג מבנים קיימים – תהליך הכולל בתוכו את הבנת צורכי הלקוח, תכנון הפרויקט וניהול תהליכי הבנייה והשדרוג עד לרמת הגמר הנדרשת.
הפרוייקטים שיוזמת ומנהלת החברה מתוכננים ומבוצעים ע"י אנשי מקצוע מהשורה הראשונה תוך שימת דגש על איכות הפרוייקטים לטובת לקוח הקצה.

ניהול אחזקת מבנים

שופרסל נדל"ן רואה חשיבות רבה בהקפדה על הפונקציונליות ועל הנראות של כל אחד מנכסיה, בדגש על ניתוח סביבתו של כל נכס, ייעודו הנדל"ני וקהל היעד הפוטנציאלי. החברה שמה דגש רב על איכות נכסיה ועל תחזוקתם השוטפת.

במסגרת זאת מקפידה החברה על מתן מענה לכל סוגיה הדורשת טיפול, לרבות התנהלות מול הרשות המקומית בכל הקשור למבנים - כגון תשתיות, תברואה, איכות הסביבה, ארנונה, מיסים והיתרים; טיפול משפטי שוטף בהתאם לצורך; ועוד מגוון סוגיות והיבטים. בנוסף, לצד התחזוקה השוטפת אד-הוק מקפידה החברה על בניית תכניות עבודה לתחזוקה מתוכננת ומונעת, לרבות תכנון תקציב ועלויות נדרשות.