חברת שופרסל פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לדרישותיו הייחודיות. מנהלי ועובדי החברה עברו הדרכות אודות מתן שירות נגיש וישמחו לסייע בכל פנייה.
פניה לרכז הנגישות בחברתנו
רכז הנגישות בחברתנו הינו שלמה פדידה.
במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
- בטלפון: 03-5458323
- בפקס: 03-9483889
- בדאר אלקטרוני: ShlomoFa@shufersal.co.il
בסניפי שופרסל ניתן למצוא:
עזרים לכבדי שמיעה
בסניפי הרשת קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוחות עם מוגבלות בשמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי רקע והפרעות אקוסטיות.
עזרים למוגבלות מוטורית
בסניפי הרשת הגדולים קיימות קלנועיות עבור אנשים עם מוגבלות מוטורית. בנוסף, צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה שתעלה במהלך ביצוע הקניות.
חניות נכים
לרשות לקוחותינו המגיעים ברכב נכים, קיימות חניות נכים מוסדרות בחניונים הסמוכים לסניפים. במידה ונדרשים הסדרי חנייה מיוחדים ניתן לפנות לרכז הנגישות.
שירותים
במרבית סניפי הרשת מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות.
ריהוט נגיש
בכלל הסניפים קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים קופה נגישה ושרות לקוחות, קפיטריות ובתי מרקחת העונים לדרישותיהם.
לטבלת פירוט הסדרי הנגישות בסניפי שופרסל - לחץ כאן
לטבלת סניפים עם קלנועיות - לחץ כאן
אתר האינטרנט
בשופרסל רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות. לשם כך מושקעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט של הרשת, במטרה להקל על השימוש בו, וכן להפוך את שירותי הרשת באמצעות האתר לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות.
על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, בוצעו בין השאר התאמות כגון: כפתורי הגדלה/הקטנה של הטקסט, תמיכה בתפעול באמצעות המקלדת ועוד.
פעילות זו של שופרסל מצטרפת למאמץ כולל להנגשת סניפי ושירותי שופרסל לאנשים עם מוגבלויות.
מהי רמת הנגישות באתרי שופרסל?
שופרסל עומדים בתקן בדרגה 2 (AA) בהתאם להנחיות הנגישות לאינטרנט -
Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 Web Content.